Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

CHŁODNICA OPEL CORSA B 1993-2001 DIESEL NOWA

1. SKRZYNIA BIEGÓW RENAULT LAGUNA II 1.8 16V JB5010.
2. BŁOTNIK OPEL ASTRA I NOWY.
3. MASKA OPEL ASTRA I NOWA.
4. PAS PRZEDNI GORNY OPEL ASTRA I NOWY.
5. ZDERZAK PRZEDNI CZARNY OPEL ASTRA I NOWY.
6. CHŁODNICA WODY ASTRA I 1.4 1.6 NOWA.
7. REFLEKTOR OPEL ASTRA I MANUALNO-ELEKTRYCZNY NOWY.
8. AMORTYZATORY OPEL ASTRA / KADETT / LANOS / NEXIA.
9. MASKA OPEL CORSA B 1993-2001 NOWA.
10. VOLVO V50 V-50 2004- ZDERZAK TYL ORYGINAŁ -.
11. KOLEKTOR SSĄCY BMW E38 740I POJ 4.4.
12. BŁOTNIK PRZEDNI OPEL CORSA B 1993-2001 NOWY.
14. CHŁODNICA OPEL B 1993-2001 DIESEL NOWA.
15. CHŁODNICA WODY OPEL ASTRA I DIESEL ISUZU NOWA.
16. AMORTYZATORY CORSA A B TIGRA NOWE.
17. PAS PRZEDNI GORNY OPEL B 1993-2001 NOWY.
18. REFLEKTOR FIAT SEICENTO NOWY.
19. SPREZYNY ZAWIESZENIA OPEL CORSA B PRZOD NOWE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz