Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

PRZEGUB WEWNĘTRZNY SEAT ALHAMBRA PO 2002

VW PASSAT B5 FL POKRYWA OBUDOWA SILNIKA OSŁONA.
SUBARU IMPREZA SDN 2000-08 SZYBA PRZÓD.
FILTR PALIWA BRAVA BRAVO MAREA PUNTO DC4.
SPRĘŻYNY FORD FOCUS PRZÓD KAYABA.
CWIARTKI CZESCI OPEL ZAFIRA B ASTRA H WECTRA C ITP.
SCUDO JUMPY EXPERT 2007 ZDERZAK PRZEDNI ORYGINAŁ.
OBUDOWA STACYJKI - SEAT IBIZA II FL CORDOBA 00R.
FELGI Z OPONAMI FIRESTONE MULTIHAWK 155/65R14 75T..
ROZRUSZNIK MERCEDES W140 3.5 TD SAMOCHODOWE CZEŚCI.
MERCEDES W140 DRZWI PRZEDNIE SAMOCHODOWE CZĘŚCI.
FELGI ALUMINIOWE MERCEDES 124 Z OPONAMI UŻYWANE.
MERCEDES W140, ZACISK PRZEDNI TANIE CZĘŚCI.
KOMPLETNY SILNIK 1.6 16V + SKRZYNIA MONDEO MK1.
PRZEGUB WEWNĘTRZNY SEAT ALHAMBRA PO 2002.
SKRZYNIA BIEGÓW 300D MERCEDES 126 WIELE CZĘŚCI.
CHŁODNICA KLIMY WENTYLATORY MERCEDES CL 500 W140.
CHŁODNICA WODY MERCEDES CL W140 WIELE CZĘŚCI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz