Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI NISSAN PRIMERA P11 2.0

KAMOKA PRZEGUB AUDI A4 A6 VW PASSAT SUPERB ABS.
ALTERNATOR NOWY ORGINALNY DCI MASTER TRAFIC.
WKŁAD BMW 7 E66 OD 2009 FOTOCHROM.
OPEL ASTRA 1 F (91-94) LAMPY REFLEKTORY BLACK.
PRZEŁĄCZNIKI FORD COUGAR.
SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI FORD MONDEO COUGAR 2.5 V6.
FILTR POWIETRZA GRAND PRIX 81-82 TRANS SPORT 90-95.
WENTYLATORY CHŁODNICY RENAULT MEGANE 1,4 16V.
WENTYLATORY CHŁODNICY FORD COUGAR MONDEO.
ZWROTNICA MCPERSON RENAULT MEGANE SCENIC.
VW GOLF V, RAMA DRZWI TYLNYCH PRAWYCH.
SZYBA TYLNA BOCZNA LEWA,PRAWA OPEL FRONTIERA.
ZDERZAK PRZEDNI HONDA JAZZ 04->.
OZ 17" FELGI ALUMINIOWE 4X108.
NISSAN SUNNY SILNIK 1.4 75KM 16V.
SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI NISSAN PRIMERA P11 2.0.
SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI PEUGEOT TD HDI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz