Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

SKRZYNIA BIEGÓW RENAULT CLIO IV 1,2 TCE MODUS

SKRZYNIA BIEGÓW RENAULT CLIO IV 1,2 TCE MODUS.
ŁOŻYSKO + PIASTA TOYOTA RAV-4 II (XA2).
ŁAPY POD SILNIK I SKRZYNIE AUDI 80 1 9 TDI 110 KW.
ŁOŻYSKO + PIASTA TOYOTA YARIS +ABS.
185/60R14 82H HANKOOK 2X8MM I 2X 7,5MM LATO.MOTO.
LISTWA WTRYSKOWA WTRYSKI SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
TOYOTA COROLLA FELGI STALOWE 14CALI.
STACYJKA KLUCZYKI KOMPLET SUBARU OUTBACK 2005 ROK.
ŁOŻYSKO KOŁA HYUNDAI ACCENT COUPE GALLOPER.
J4848006 DRĄŻEK KIEROWNICZY SUZUKI ALTO.
MAZDA 323 F 1.5 16V 94-98 PRZEPŁYWOMIERZ -AUTO.
HONDA PRELUDE ;SŁUPEK NA ZEGARY, ADAPTER- TUNING.
NISSAN 100 NX ,ZDERZAK PRZEDNI, PRZÓD- TUNING.
PROSTOWNIK EST-307 [ 6V 12V 25A ] GW AUTO.
ŁOŻYSKO KOŁA HYUNDAI ACCENT COUPE LANTRA.
KOMPLET PODUSZEK+ SENSOR JEEP GRAND CHEROKEE OD99R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz