Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

USZCZELKA GŁOWICY BOXER JUMPER 2,5 D, TD

RENAULT SCENIC ZDERZAK PRZEDNI 04-.
BŁOTNIK PRAWY TYŁ CITROEN BERLINGO 2003 ROK.
TARCZA TYŁ STILO LINEA DELTA III.
USZCZELKA GŁOWICY BOXER JUMPER 2,5 D, TD.
FORD MONDEO MK3 2.0 DURATEC POMPA WSPOMAGANIA.
WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ CITROEN XANTIA 98-03.
OBUDOWA FILTRA POWIETRZA FIAT SEICENTO 900..
WAZ RURA KLIMY SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
FORD MONDEO MK2 1996-2000 OSŁONA SŁUPKA.
J4848004 DRĄŻEK KIEROWNICZY SUZUKI SWIFT.
DRZWI LEWE PRAWE HONDA PRELUDE 92-96 CZESCI.
TLUMIK FORD ESCORT 1,8 GT -16V.
MERCEDES E-KLASA W211 07R OŚWIETLENIE ŚRODKOWE.
SILNIK HONDA ACCORD ROVER 2.0 TDI.
LAMPA TYŁ TYLNA TYLNIA PRAWA MAZDA 323C 94-98.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz