Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

REDUKTOR DYFER PRZÓD AUDI Q7 VW TOUAREG 5.0 V 10

SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI FORD FOCUS II 1.6 TDCI.
MERCEDES ML 163 PODUSZKA PASAŻERA.
SKRZYNIA BIEGÓW VW GOLF IV 1.6I.
WENTYLATOR CHŁODNICY MERCEDES 123.
RENAULT SCENIC ZACISK PRZOD 04- 08ROK.
REDUKTOR DYFER PRZÓD AUDI Q7 VW TOUAREG 5.0 V 10.
SKRZYNIA BIEGOW FORD ESCORT 1.3.
OSPRZET SILNIKA DO ALFA ROMEO 147 1.6 16V 03R..
LAMPA PRZEDNIA AUDI A 4 NOWY MODEL REFLEKTOR.
VITARA 89-98 LONG SZYBA STAŁA PRAWY TYŁ.
ŚWIECA ZAPŁONOWA DENSO Q20PU FIAT MAZDA.
DŹWIGIENKA DŹWIGIENKI FIAT BRAVA BRAVO 1.4 12V.
ALFA 164 KOMPUTER STEROWNIK 0280000372.
ŚWIATŁA - LISTWY - DZIENNE - 2 SZT-KPL -LED -12V.
GAŁKA NA KIEROWNICE - CHROM - SEBRNA - EXTRA.
FANFARA - KLAKSON 3 TONY - ALUM-CHROM -12 / 24 V.
HONDA CIVIC V: MC PHERSON PRAWY LEWY KOMPLETNY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz