Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

VW GOLF III PASSAT FELGI STALOWE 14 4SZT

SIŁOWNIKI TELESKOPY PEUGEOT 106 96-03 JAKOŚĆ.
STACYJKA IMMOBILIZER KOMPUTER CARISMA GDI.
LUSTERKO PRAWE SKODA FELICIA 99R.
TŁOKI KORBOWÓD FORD D TD TDCI B.
MINIKIT LOO ELECTRONIC.
ZDERZAK TYŁ TOYOTA AVENSIS SEDAN 2003-.
VW GOLF III PASSAT FELGI STALOWE 14 4SZT.
WYCIERACZKI MOTGUM PŁASKIE TOYOTA AVENSIS.
FELGI KOMPLET 4X100 CORSA ASTRA ET49.
WZMOCNIENIE PAS PRZEDNI BELKA CRAFTER.
RENAULT KANGOO 99R SZYNIA DRZWI PRZESUWNYCH PRAWA.
NGK SONDA LAMBDA SZEROKOPASMOWA LZA07-V3 VW SEAT.
MECHANIZM RÓŻNICOWY MASCOTT B 110/120 MESENGER.
WENTYLATOR KABINY VOLVO FH12, FH16- 537,46.
FORD GALAXY KIERUNEK MIGACZ PRAWY ORGINAŁ.
VW PASSAT B5 LIFT KOMBI BELKA ZDERZAKA TYL TYLNA.
PRZEGUB ZEWNĘTRZNY SEAT CORDOBA 2000-2002.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz