Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

JAWA 250 - PIERSCIENIE TLOKA 2 SZLIF - FI 65.50

OLEJ MOTOCYKLOWY - AGIP TEC 4T 15W/50.
IR ZAWOREK IGLICOWY KAWASAKI VN 750 VN-15 1500.
JAWA 250 - PIERSCIENIE TLOKA 2 SZLIF - FI 65.50.
KURTKA SKÓRZANA RST SERII FUSION AUTO.
IR PODNÓŻKI ALUMINIOWE YAMAHA TDM 900 TDR 250.
IR ZAWOREK IGLICOWY KAWASAKI W 650 Z 250 305 400.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz