Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

SILNIK TOYOTA CELICA 1.8 VVT-I VVTI, 143KM

PODNOŚNIK SZYBY PRAWY TYLNY ELEKTR CITROEN XSARA.
REFLEKTOR LAMPA PRAWY PRAWA AUDI A6 (C5) 97-01.
CHLAPACZ VOLVO.
REPERATURKA BŁOTNIKA TYLNEGO FORD FIESTA 91-95 5D.
PEUEGOT 307 3.0HDI 05RZAMEK LEWYCH DRZWI.
SKRZYNIA BIEGÓW SUZUKI SX4 1,9 1.9 DDIS 4X4.
OPEL ASTRA I GSI MASKA NOWA.
KLAPA TYLNA Z SZYBA FORD MONDEO ST220.
SILNIK TOYOTA CELICA 1.8 VVT-I VVTI, 143KM.
DRZWI ZAMIENNIK NA DAEWOO LEGANZA.
PEUGEOT 206 STEROWNIK SENSOR AIRBAGU CZYSTY.
ZAŚLEPKI DEKIELKI DO LAMP BMW E87 E60 ORYGINALNE.
DYWANIKI WELUROWE CITROEN XSARA I II 1 2 SUPER.
VW GOLF III LAMPA TYŁ PRAWA.
NISSAN -- EMBLEMATY EMBLEMAT LOGO - KOŁPAKI FELGI.
DYWANIKI WELUROWE FORD FOCUS I 1 1998-2004 GRUBE.
LISTWA PROGOWA PRÓG JAGUAR X-TYPE PRAWA LEWA.
ZAMEK MASKI POKRYWY STILO NOWY ORYGINAŁ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz