Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

FILTR POWIETRZA CITROEN PEUGEOT 306 2L.1,9TD

REDUKTOR TOMASETTO ZINTEGROWANY.
FILTR POWIETRZA CITROEN PEUGEOT 306 2L.1,9TD.
TOYOTA COROLLA E15 2007-> LAMPA LEWY PRZÓD.
ALFA ROMEO 156 SKRZYNIA BIEGÓW 1.9 1,9 JTD.
FOLIA PRZYCIEMNIAJĄCA 50CM/300CM SILVER.
ANTENA VW GOLF 3, GOLFIII, VW VENTO, NOWA.
ODBÓJ ODBOJE ZDERZAKA PRZÓD BMW 3 E36 PRAWY LEWY.
UNIWERSALNE ELEKTRYCZNE PODNOŚNIKI SZYB.
SILNICZEK SILNIK KASETY ZAMKA NEMO,FIORINO,BIPPER,.
ALARM BEZPILOTOWY PRESTO BP2 . HOMOLOGACJA.
ZAMEK CENTRALNY UNIWERSALNY 24V.
STEROWNIK ZAMKA CENTRALNEGO NA PILOTA. SUPER.
MERCEDES A-KLASA 1.7 SPRZĘGŁO Z KOŁEM DWUMASOWM.
CHROM NAKŁADKI NA LUSTERKA PARTNER TEPEE BERLINGO.
STEROWNIK ZAMKA CENTRALNEGO ALMERA N15 ORYGINAŁ.
KIA RIO 2006 -> WYCIERACZKA TYŁ KLAPA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz