Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

CZĘŚCI DO SKRZYNI BIEGÓW CITROEN JUMPER MAX 16

TUNING EMBLEMAT TRIBAL 2X CHROM NAKLEJKA EMBLEMATY.
FRANC ŁĄCZNIK STABILIZATORA MEGANE II SCENIC II.
ROVER 25 ZDERZAK PRZÓD Z HALOGENAMI.
BMW X3 PROG ZEWNETRZNY PRAWY LUB LEWY.
CZUJNIK POŁOZENIA 2.0 HDI XSANTIA SIEMENS 406.
RADIO BUSINESZROTRDS BMW E39, SERIA 5.
CZĘŚCI DO SKRZYNI BIEGÓW CITROEN JUMPER MAX 16'.
SKRZYNIA DUCATO, JUMPER, BOXER 2,3 JTD 6 BIEG..
HONDA CIVIC UFO 06-09 ZAWIAS MASKI.
WENTYLATOR NAGZREWNICY FORD FIESTA.
ROVER 200 ZEGAREK.
ZDERZAK TYŁ DO AUDI A3.
SPRĘŻYNY PONTIAC TRANSPORT 3,8 UŻYWANE I INNE.
NOWY PAS PRZEDNIK DO ŻUKA SMUTEK ŻUK.
HONDA CIVIC V: LAMPA PRZEDNIA PRAWA LEWA KOMPLETNA.
WSPOMAGANIE DO ALFA ROMEO 147 1.6 16V 03R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz