Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

ZAWIESZENIE TYLNE ( KOMPLETNE ) OPEL VECTRA B.

1. DESKA ROZDZIELCZA ( KONSOLA ) VW T4.
2. PRZEPUSTNICA VW PASSAT B5 1.8 20V.
3. CHLODNICA INTERCOOLERA VW PASSAT B5 1.8 TURBO.
4. CHŁODNICA WODY NISSAN ALMERA TINO 2001-2006.
5. CHŁODNICA WODY SUZUKI GRAND VITARA ROK 2005-2008.
6. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ MINI ONE 2001-2003.
7. WENTYLATOR CHŁODNICY WODY OPEL VECTRA B BEZ KLIMY.
8. BIXENON LEWY BMW X5 2004-2006.
9. REFLEKTOR LEWY TOYOTA AVENSIS 2003-2006.
10. HALOGEN PRAWY VOLVO XC90 2002-2006.
11. ZAWIESZENIE TYLNE ( KOMPLETNE ) OPEL VECTRA B.
12. LUSTERKO PRZEDNIE PRAWE VW CADDY III/LIFE 2004-07.
13. LUSTERKO PRZEDNIE LEWE PEUGEOT 307 ROK 2001-2005.
14. WZMOCNIENIE CZOŁOWE TOYOTA RAV 4 2006-2008.
15. PODŁUŻNICA ( ĆWIARTKA ) LEWA VW PASSAT B5.
16. DRZWI PRZEDNIE LEWE RENAULT LAGUNA I.
17. ATRAPA PRZEDNIA LEWA RENAULT SCENIC 1999-2003.
18. BŁOTNIK PRZEDNI LEWY HYUNDAI COUPE ROK 2001-2006.
19. MASKA SILNIKA VOLKSWAGEN CADDY II 1995-2004.
20. MASKA SILNIKA PEUGEOT 107 ROK 2005-2008.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz