Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

ROVER 200 25 MG ZR LINKA HAMULCA RĘCZNEGO PRAWA.

1. ALTERNATOR SPRINTER 2.2 CDI.
2. SPRZEGLO SPRINTER 2.2 CDI.
3. POMPA WYSOKIEGO CISNIENIA SPRINTER 2.2 CDI.
4. WTRYSKI FORD MONDEO 2,2 TDCI 150 KM.
5. TURBINA TURBOSPREZARKA OPEL VECTRA C 2.0 DTI.
6. POMPA WODY RENAULT LAGUNA I 94-99.
7. WANLI S1088 205/50/17 1SZT. 225/45/17 1SZT.
8. DYWANIKI DYWANIK CZARNE FSO POLONEZ KPL.4SZT..
9. ROVER 200 25 MG ZR LINKA HAMULCA RĘCZNEGO PRAWA.
10. ZAZĘBIACZ KORBY ROZRUCHOWEJ AUTO ORYGINALNY.
11. NADKOLE LEWE TYLNE ROVER 75.
12. PRÓG PROGI LEWY OPEL VECTRA C HATCHBACK.
13. CD MP3 ASTRA ZAFIRA VECTRA SIGNUM RADIO.
14. OSLONA SLUPKA LEWA PRZOD FORD FUSION 1,4 TDCI 04.
15. SILNIK MERCEDES W202 W210 C KLASA E KLASA 2.2D.
16. SIŁOWNIKI TELESKOPY FORD GALAXY ALHAMBRA SHARAN.
17. PEUGEOT 807 2003R 2.2 HDI CHŁODNICA KLIMATYZACJI.
18. WAHACZ LEWY TYŁ BMW 1 E87 2.0D '06 RR.
19. DEKIELEK/KAPSEL DUŻY HUNDAI 2 SZT.
20. VOLVO 850 91-94R - LAMPA TYLNA NA KLAPĘ LEWA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz