Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

POMPKA CENTRALNEGO ZAMKA SEAT IBIZA CORDOBA 94-98

FORD MONDEO KOMBI MK3 01R. DYWAN BAGAŻNIKA.
POMPA CENTRALNEGO ZAMKA DO AUDI.
POMPKA CENTRALNEGO ZAMKA SEAT IBIZA CORDOBA 94-98.
TARCZE HAMULCOWE ATE PRZÓD BMW 3 E36.
SILNIK OPEL CORSA B 1.0 X10XE.
WAHACZ PRAWY TYŁ - FORD FOCUS MK1 1.6 5D HB.
FIAT CINQUECENTO STACYJKA KLUCZYK.
TYLNA BELKA OŚ RENAULT MEGANE SCENIC NOWE.
LISTWA OSLONA USZCZELKA SZYBY LEWA SEBRING CABRIO.
OPONY MICHELIN PILOT SPORT 245/40R18 93Y LETNIE.
MERCEDES E W210 C202 DISEL AUTOMAT ROZRUSZNIK.
MISKA OLEJOWA BMW E36 325 2.5 TD TDS AUTO.
MITSUBISHI 3000GT FTO DRZWI PRZEDNIE PRAWE GOLE.
LISTWA OSLONA USZCZELKA SZYBY PRAWA SEBRING CABRIO.
MAZDA 1.5 323 323F 94-98R ROZRUSZNIK.
GALAXY 2003 ROK EUROPA SERWO Z POMPĄ HAMULCOWĄ.
ROZRZĄD FIAT SEICENTO PANDA PUNTO 1.1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz