Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

POMPKA CENTRALNEGO ZAMKA GOLF 3 92-97


POMPKA CENTRALNEGO ZAMKA GOLF 3 92-97.
SKRZYNIA CLIO 1,2 8V 91R CZESCI UŻYWANE.
PRAWA LISTWA PROGOWA BMW 1 E88.
MITSUBISHI SPACE WAGON 89R SKRZYNIA BIEGOW.
OSŁONA POD SILNIK BMW E46 D.
ZAWIAS ZAWIASY MASKI SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
POLSKIE MENU NAWIGACJA MFD2 DVD VW TUAREG.
AKUMULATOR CENTRA FUTURA CA722 72AH/720A ZAMIENNIK.
PRAWA KURTYNA OPEL ANTARA.
CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU FORD MONDEO MK3.
TUNINGOWE NAKRĘTKI 12MM X 1.50 (20).
ALTERNATOR DODGE NEON 2.0 16 V.
KOMPUTER SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
PODNOSNIK SZYBY RENAULT MEGAN.
SPRZĘGŁO KOMPLET FIAT BRAVO COUPE MAREA BYTOM.
ZAGŁÓWKI CITROEN PICASSO 2002 ROK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz