Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

RENAULT CLIO 2004 MODUŁ WSPOMAGANIA KOLUMNY KIEROWNICZEJ

CITROEN XSARA PICASSO MECHANIZM WYCIERACZEK WROC.
VW POLO N6 94-99R TYLNA OŚ SZROT KOMPLETNA BELKA.
POLO N6 6N WZMOCNIENIE PAS PRZEDNI 1,9 DIESEL 1,9D.
MAN TGA, TGX ZEGAR WYŚWIETLACZ NOWY.
BŁOTNIKI PRZEDNIE AUDI A4 OD 08.97 DO 12.98 NOWE.
FELGI STALOWE 15' 6X15 ET38 5X100 VW GOLF IV BORA.
RENAULT CLIO 2004 MODUŁ WSPOMAGANIA KOLUMNY KIEROWNICZEJ.
AKUMULATOR ŻELOWY OPTIMA YELLOW TOP S 5,5 75AH.
SILNIK BENZYNA 3.0 V6 OPEL OMEGA C I B ZAMIENNIK.
PRZEWODY KLIMY MAZDA 626 99R 2.0 16V.
BŁOTNIK PRAWY VOLKSWAGEN CADDY II 1995-2004.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz