Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

USZCZELKA KLAPY BAGAZNIKA SEBRING 2.5 V6 CABRIO

PLASTIK SŁUPEK PRZY SZYBIE PRAWY SEBRING CABRIO.
FELGI ALUMINIOWE Z OPONAMI MICHELINA DO BMW 15'.
PIERŚCIENIE TŁOKOWE TP MAZDA PREMACY 1.8 1.9.
TYŁ NADWOZIA FIATA DUCATO 2006.
WYSWIETLACZ RENAULT SCENIC 99-03R.
ALU FELGI BMW 5X120 15" UŻYWANE.
OWIEWKI OPEL ASTRA III H 2007-. SEDAN L71.
USZCZELKA KLAPY BAGAZNIKA SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
KLOCKI BOSCH PRZÓD VW TRANSPORTER IV 1.9TD 2.0.
SPORTOWY KOLEKTOR WYDECHOWY NISSAN 350Z.
VOLVO V40 S40 1.8 16V MITSUBISHI CARISMA G9GDI.
REGENERACJA POMP WTRYSKOWYCH.
SILNIK BEZ OSPRZETU FIAT PUNTO I 1,1.
MAZDA 1.5 323 323F 94-98R POMPA WSPOMAGANIA.
OSŁONA OBUDOWA STACYJKI SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
PASSAT 1.8 SEDAN KOMBI TLUMIK WYDECH.
SPRĘRZYNY DO PASSATA B3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz