Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

HYUNDAI XG XG-30 XG30 LISTWA PROGOWA PRAWA

FORD MONDEO MK3 2.0 DURATEC SONDA LAMBDA.
KOMPUTER FIAT IAW 4AF.P2 /WH204 1.1 MPI 8V.
FILTR OLEJU + POWIETRZA CITROEN JUMPER 2.8HDI.
ZAMEK WKŁADKA KLAPY TYLNEJ SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
SPRĘŻARKA KLIMY ASTRA 2.
BMW E36 (95R) COMPACT, DRZWI PRAWE.
HYUNDAI XG XG-30 XG30 LISTWA PROGOWA PRAWA.
OPEL CORSA D NOWY MODEL SANKI MROPEL.
AUDI A4 2.0 COMMON RAIL INSTALACJA ELEKTRYCZNA 07R.
ROZRUSZNIK CORSA A 91R 1.0.
NOWA MARKOWA STACYJKA PEUGEOT 405.
KOLUMNA STACYJKA KLUCZYK SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
PASY TYŁ KOMPLET CITROEN PICASSO 2.0HDI 2004 ROK.
LISTA WTRYSKOWA FORD MONDEO MK3 ZAMIENNIKI.
AUDI A4 A-4 95-99 ATRAPA GRIL.
SEAT IBIZA CORDOBA 93-96.
POLSKIE MENU NAWIGACJA MFD DVD DX VW T5 TOUAREG.
AURIS PÓLOŚ 1.4 D4D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz