MASKA SKODA OCTAVIA.
ZDERZAK TYŁ DO AUDI A3.
TANIE DYWANIKI WELUROWE TOYOTA CAMRY (02-06).
FORD MONDEO 2007=> ATRAPA / GRILL.
MERCEDES C KLASA 204 -ATRAPA / GRILL- NOWY ORG.
VW PASSAT B5 KOMBI BLOTNIK TYL NOWY ORG.
VW CADDY BLOTNIK TYL.
FELGI DO MERCEDES VITO + OPONY 205/65/15C.
RENAULT CLIO II 1.2 CHLODNICA WODY+WENTYLATOR.
KIEROWNICA Z AIRBAG.
NAPINACZ DO FORDA FOCUSA 1.8 TDCI 116KM 2002R..
KOMPUTER SILNIKA ROVER 600 2.0.
KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD DODGE DURANGO 2002-06 HEMI.
LUSTERKO-GOLF V.
POMPA WSPOMAGANIA MERCEDES 123.
NISSAN ALMERA USZCZELKA USZCZELKI DRZWI KLAPY.
OZ 17" FELGI ALUMINIOWE 4X108.
>>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np. nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi.
W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz