Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

WSPORNIK CIĘGNO BIEGÓW AX SAXO 106

PAS BEZPIECZENSTWA LEWY TYLNY SEBRING CABRIO.
BELKA ZDERZAKA TYŁ TYLNA AUDI A3 97-03 8L0807309E.
ZDERZAK TYŁ MAZDA 6 66666666.
RENAULT MEGANE II 03R 3D PODŁOGA BAGAŻNIKA.
PAS BEZPIECZENSTWA PRAWY TYLNY SEBRING CABRIO.
SPRZĘGŁO LUK KPL.NISSAN PRIMERA P12 2,2DI 2002-.
BŁOTNIK LEWY TYŁ JEEP GRAND CHEROKEE 99 DO 04.
TYLNA KLAPA VW TOURAN LIFT SREBRNA- SAMOCHODOWA.
MASKA - VOLVO C30 2007R.
PODNOŚNIK SZYBY PRZÓD PRAWY BMW E65.
185/60/14 82H YOKOHAMA SUPER.
WAHACZ HONDA ACCORD 02- TYLNY.
CEWKA APARAT ZAPŁONOWY SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
PRAWA LISTWA PROGOWA BMW 3 E90 E91.
TOYOTA YARIS 2007 ZDERZAK TYŁ.
FOTEL LEWY CITROEN PICASSO 2.0HDI 2004 ROK.
WSPORNIK CIĘGNO BIEGÓW AX SAXO 106.
MERCEDES 202 96R LAMPA TYŁ LEWA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz