Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

STEROWNIK AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW PASSAT B5

FORD MONDEO MK3 POMPA POMPKA SPRZĘGŁA ZAMIENNIKI.
WYSPRZĘGLIK MITSUBISHI GALANT IV (E3 A) 11.88-12.
PRZEŁĄCZNIK ŚWIATEL ROWER.
ALFA ROMEO 2.5 TD - SILNIK I SKRZYNIA.
205/55/16 CONTINENTAL ŁADNE 2 SZTUKI.
MERCEDES W210 W 210 E WAHACZ LEWY PRZÓD DOLNY.
ORYGINALNE DYWANIKI GUMOWE NISSAN QASHQAI.
LISTWA PROG PROGU ZEWNETRZNA OPEL OMEGA B ELITE WA.
DRZWI TYLNE LEWE OPEL ASTRA 1.6 16V.
DRZWI LEWE PRZÓD OLDSMOBILE SILHOUETTE PONTIAC.
KOŁO PASKA KLINOWEGO FORD FOCUS CONNECT 1.8 LYNX.
STEROWNIK AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW PASSAT B5.
OPEL ASTRA II G PANEL STEROWANIA NAWIEWEM.
HYUNDAI XG XG-30 XG30 LINKA ZMIANY BIEGÓW.
KOŁPAKI CHEVROLET 16'' CRUZE CAPTIVA EPICA WZÓR1.
XSARA 2,0 HDI 1,6 TARCZA HAMULCOWA TYŁ NOWE.
XANTIA RURA+KATALIZATOR NOWA RUDA ŚLĄSKA.
PASSAT B5 LIFT 130 KM 1.9 TDI 2001R CHŁODNICA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz