Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

OPEL OMEGA A MIESZEK SKÓRZANY + HAMULEC RĘCZNY

PRZEŁĄCZNIK WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ BMW E36 E34 E30.
OPEL OMEGA A MIESZEK SKÓRZANY + HAMULEC RĘCZNY.
PRZEPUSTNICA OPEL VECTRA B 1.6 16V 94 - 99.
PÓŁOŚ PRZEDNIA FORD TAURUS 1986-1995.
TŁOK KORBOWÓD WAŁ VOLVO 2.4 D5 CZĘŚCI.
SILNIK PEUGEOT 1,4 106 306 CITROEN AX SAXO.
DYWANIK MATA BAGAŻNIKA CITROEN XSARA HB 97-00R.
OPONY 14 175/65R14 82T OKON RESPA MS780.
OPEL CORSA TIGRA SILNICZEK MECHANIZM WYCIERACZEK.
NADKOLE NADKOLA DUCATO JUMPER BOXER 06-.
NOWE FELGI 17'' 5X120 BMW 1 3 E46 SREBRNE.
POKROWCE TYPOWE - SUZUKI SX4 / FIAT SEDICI OD 07R.
DRZWI LEWY PRZOD GOLE ROVER 214 92R.
POMPKA SPRYSKIWACZY PEUGEOT 205.
LAND ROVER DISCOVERY 2.5 TDI WĄŻ CHŁODNICY.
RENAULT CLIO II (1998-2001) ZDERZAK TYŁ TYLNY.
HAK HOLOWNICZY CHRYSLER VOYAGER, GRAND, DODGE.
RENAULT LAGUNA II WACHACZ LEWY ORG.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz