Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

PORSCHE BOXSTER S 3.2 01R RURA DOLOTU POWIETRZA

BAGAŻNIK VW PASSAT B6 KOMBI RELING OD 2005 ALU.
PORSCHE BOXSTER S 3.2 01R RURA DOLOTU POWIETRZA.
NADKOLE LEWE TYLNE SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
PÓŁOŚ LEWA KRÓTKA CITROEN XSARA 2002.
OPONA 165/65R15 81T FULDA KRISTALL MONTERO 2 (835).
SPRZĘGŁO WISKOTYCZNA WISKO PASSAT B5 1.6 1.8 2.0.
RENAULT MEGANE II 03R 1.6 16V SILNIK.
LISTWA DACHU LEWA UCHWYT SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
OPEL TIGRA 2004-2009 NOWY MODEL.
SUBARU LEGACY OUTBACK SANKI KOŁYSKA TYŁ 2004-08.
HONDA HRV NADKOLE PRZEDNIE LEWE.
LISTWA DACHU PRAWA UCHWYT SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
VOLVO S60 S 60 2004 CWIARTKA PRAWA PRZEDNIA.
LAGUNA II SZYBA BOCZNA PRAWA PRAWY TYŁ TYLNA.
SZCZĘKI CYLINDEREK ROZPIERAK LANOS ORYGINAŁ.
REFLEKTOR OPEL VIVARO 01-06 NOWY VALEO.
REFLEKTOR NOWY BERLINGO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz