Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

BMW 1 E87 2004-2007 REFLEKTOR PRZEDNI

OPONY SPORTOWE FIRENZA 235/45R17 WYSYŁK.
KOLEKTOR MERCEDES VITO 2.3 TD.
BMW 1 E87 2004-2007 REFLEKTOR PRZEDNI PRAWY.
POJEDYNCZA FELGA DO AUDI .WV,SEAT SKODA.
CEWKA ZAPŁONOWA DAEWOO NEXIA 1.5 8V 97R..
SUPER CENA- SEAT TOLEDO OD 00 -SUPER GUMA+.
MAZDA 121 1.3I 16V 95R. SZYBA DRZWI TYLNYCH L.
DOG DEST OBUDOWY OBUDOWA PILOTA ALARMU AUTOALARMU.
PIRELLI CHRONO P 200 ENERGY 155/70R13.
OSŁONA SILNIKA FORD FOCUS 3 III 2008-..
KLAPA VOLVO V40 TYŁ Z SZYBĄ.
PRZEPUSTNICA -HONDA CIVIC 1,4 BENZYNA.
VW TRANSPORTER T4 T 4 ZOLTA LAMPA TYLNA 90-04 NOWA.
LAMPA TYŁ LEWA DO MATIZA.
VW LUPO - CZĘŚCI - PODUSZKA PASAŻERA.
CHŁODNICA KLIMATYZACJI BMW 1 E87 3 E90 E91.
CHŁODNICA KLIMATYZACJI AUDI A6 N.M 2004->.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz