Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

WIĄZKA INSTALACJA SILNIKA VECTRA 2.0 DTL

HAK HOL. RENAULT MEGANE 3/5DRZWI 96-02.
PAS PRZEDNI + ZAMEK PEUGEOT 106 DIESEL ZAMIENNIK.
WAHACZ, ŁAWA, SANKI, BELKA TOYOTA COROLLA E12.
BŁOTNIK TYŁ PRAWY - ALFA ROMEO 164 ORYGINAŁ.
BAGAŻNIK DACHOWY DO RENAULT LAGUNA.
OPEL VECTRA B PRAWY PRZÓD.
WIĄZKA INSTALACJA SILNIKA VECTRA 2.0 DTL.
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA AUDI A4, VW PASSAT B5.
SZCZĘKI HAMULCOWE FORD RANGER 1999 - 2008 AUTO.
VW TOURAN 2.0 TDI 08 WAHACZ KRÓTKI PRAWY TYŁ.
ZESTAW KSENONOWY XENON MONTAZ KSENON.
PODNOSNIK SZYBY Z DRZWI LEWY PRZOD RENAULT 19.
KOMPLET PEDAŁ PEUGEOT 307 2.0HDI 110KM.
KOMPLET FELG DO FORDA 4 X 108 13" UŻYWANE.
LAMPA SPRINTER 2006,ŚLĄSK UŻYWANE.
RENAULT LAGUNA II NAPINACZ PASA PRAWY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz