Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

KOŁO PASKA KLINOWEGO FORD ESCORT ZETEC 16V

PLASTIK OSŁONA PRAWA SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
THULE MERCEDES A C E R JEEP DODGE OPEL.
FORD MONDEO MK3 02R PRAWE PRZEDNIE DRZWI.
POLSKIE MENU NAWIGACJA MFD2 DX DVD VW PASSAT GOLF.
LEWA KURTYNA OPEL ANTARA.
OPONA 175/65R14 175/65/14 POWER 3000.
INTERCOOLER + ORUROWANIE S13 SR20DET- USA -.
BŁOTNIK PRAWY HYUNDAI H1 2008-.
MERCEDES A-KLASA 168 LAMPA TYLNA TYLNIA PRAWA STR.
OPEL TIGRA RAMIONA WYCIERACZEK 1998R.
RENAULT SCENIC POMPKA SILNICZEK SPRYSKIWACZY LAMPY.
SLONECZNIK OSLONA LEWA SEBRING 2.5 V6 CABRIO.
KOŁO PASKA KLINOWEGO FORD ESCORT ZETEC 16V.
KLAMKA WEWNĘTRZNA AUDI C4.
MERCEDES E-KLASA W211 05R OŚWIETLENIE ŚRODKOWE.
SUZUKI LIANA 1.6 2004 R - LISTWA OZDOBNA PANELU.
BMW 1 E81 E82 E88 TAPICERKA PRAWA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz