Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

PRZEPŁYWOMIERZ FORD ESCORT MONDEO FIESTA TRANSIT

LICZNIK FIAT 126P ELEGANT - ORYGINAŁ.
ŁĄCZNIK STABILIZATORA LAND ROVER DISCOVERY TYŁ.
SEAT AROSA - CZĘŚCI - ŁAPA SILNIKA.
DRZWI PRAWE TYLNE FORD FOCUS 1999 KOMBI.
PRZEPŁYWOMIERZ FORD ESCORT MONDEO FIESTA TRANSIT.
BŁOTNIK LEWY VW POLO CLASIC/KOMBI 1997-2001.
SILNIK 2.0T LANCER EVO 4 5 6 IV V VI.
SILNIK 1.9TDI 90PS AUDI A3 GOLF IV LEON OCTAVIA.
OPEL VECTRA SIGNUM ZAFIRA PRZEPŁYWOMIERZ 5WK9634.
PEUGOT 206 1.4 99R CZUJNIK ZDERZENIOWY.
SPRZĘGŁO WISKOTYCZNE MERCEDES C-KLASSE W202 2.2D.
FIAT UNO 89-02 SZKŁO REFLEKTORA LEWE.
MERCEDES S-KLASSE W126 SZKŁO REFLEKTORA LEWE.
REFLEKTOR AUDI A4 01-04 TYP ŻARÓWKI H7+H7.
REFLEKTOR + MIGACZ VOLVO V40 / S40 96-98.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz