AMORTYZATOR KAYABA OPEL ASTRA I - KOMBI TYL KIELCE.
SZCZĘKI HAMULCOWE HYUNDAI SONATA I II Y-2 Y-3.
KLAPA TYL TYLNA TYLNIA CITROEN C6.
JEEP GRAND CHEROKEE 99-04 MECHANIZM WYCIERACZEK.
FIAT GRANDEPUNTO BŁOTNIK....
SPRZĘGŁO KOŁO DWUMASOWE CITROEN PEUGEOT 2.0 HDI.
FIAT MAREA WEEKEND ZAMEK DRZWI PRZEDNI LEWY.
245/65R17 HERCULES 4X4 ZIMA NOWA 469ZŁ ŁÓDZKIE.
SPRĘŻARKA KLIMATYZCJI ROVER 214I 95R..
MC PERSON AUDI A4 B5 TYŁ PRAWY LEWY GWAR..
POMPA WTRYSKOWA 1.6 16V TDCI FOCUS C MAX 1.6 HDI.
WENTYLATOR PEUGEOT 307 HDI 2005.
SKRZYNIA BIEGÓW VOLVO S80 V70 2.4.
TŁOK KORBOWÓD JEEP 2.8 CRD CHEROKEE LIBERTY.
POKRYWA ZAWORÓW + WAŁKI JEEP 2.8 CRD 2005.
REFLEKTOR, LAMPA PRIMERA 91-96 NOWY.
>>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np. nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi.
W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz