Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

DRZWI MINI COOPER PRAWE

DRZWI MINI COOPER PRAWE .
ALFA ROMEO 145,146 DO 1999 ROKU LEWY BŁOTNIK .
CHŁODNICA POWIETRZA IVECO - INTERCOOLER .
ŚRUBY GŁOWICY TRANSIT 2.5 D .
HONDA CIVIC 97-01 LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PRAWE .
PAS PRZEDNI BEZPIECZENSTWA DO ALHAMBRA SHARAN .
DRĄŻEK STABILIZACYJNY TOYOTA YARIS NR19 .
SPOILER, LOTKA - VW GOLF 4 - TUNING .
SILNIK POLONEZ 1.6 100 % SPARWNY .
TARCZE HAMULCOWE VW T4 2,5 TDI TARCZA HAMULCOWA .
FIAT UNO 1.0 - ZWROTNICA PIASTA PÓŁOŚ .
FORD ESCORT ORION LAMPA PRZOD PRAWA CARELLO .
INFINITI FX35/45 KOLUMNA KIEROWNICY ELEKTRYCZNA .
PRZEPUSTNICA SEAT INCA VW CADDY .
PRZETFORNICA NAPIĘCIA .
OSLONA SLONECZNA SLONECZNIK VOYAGER CARAVAN .
ATT 620 7X16 4X108 AUDI FORD PEUGEOT .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz