Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

CHRYSLER VOYAGER 96-00 2,0L - PRZEWODY ZAPŁONOWE

BOSCH-PRZEPŁYWOMIERZ 0 281 002 180 .
FIAT PUNTO 1.2 -PRZEPŁYWOMIERZ BOSCH .
SKODA FABIA -PRZEPUSTNICA BOSCH 0 .
SKODA FABIA - PRZEPUSTNICA BOSCH D .
OPEL ASTRA II 1.4/1.6 -WYSPRZĘGLIK .
DAEWO MATIZ - DRZWI TYLNE PRAWE .
ZBIORNIK WYRÓWNAWCZY CHŁODNICY VOLVO FH .
POMPA WSPOMAGANIA VW GOLF PASSAT POLO VENTO CADDY .
ZDERZAK PRZOD PRZEDNI CITROEN C1 / 107 TUNNING E41 .
MERCEDES E KLASA W210 210 96-99 BŁOTNIK LEWY .
PRZEWODY ZAPLONOWE NGK RC-FT601 FIAT 1,1 1,2 .
HID H4 BIXENON BIKSENON XENONY SLIM CYFROWE .
HID BIXENON BIXENONY H4 PHILIPS CYFROWE .
ŚWIATŁA DZIENNE DO DZIENNEJ JAZDY LED, AUTO HOM. .
CHRYSLER VOYAGER 96-00 2,0L - PRZEWODY ZAPŁONOWE .
SENSOR AIRBAG RENAULT SCENIC .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz