Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

NISSAN P-10 VANETTE 2.0 D GŁOWICA

HONDA CIVIC 3D 1998 R - OSLONA RAMKA SZYBY LEWA .
NISSAN P-10 VANETTE 2.0 D GŁOWICA .
EMULATOR DO GAZU LPG .
ATTUATOR - REGULATOR PRZEPŁYWU GAZU .
OPEL CORSA D LICZNIK PRĘDKOŚCIOMIERZ OBROTOMIERZ .
FIAT PUNTO I KIERUNKOWSKAZ MIGACZ NOWE .
WZMOCNIENIE PRZEDNIE VW GOLF VI .
MERCEDES ML 163 TYLNY BŁOTNIK .
CHRYSLER VISION NEW YORKER CONCORDE INTREPID LHS .
ORYGINAŁ SZYBA BOCZNA PRAWY PRZÓD PASSAT B5 00R .
LAMPA LEWA TYLNA TYŁ TYLNIA 323 323F 1998-2002 .
RENAULT CLIO 1 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA LISTWA .
FIAT PUNTO LUSTERKO .
MERCEDES VITO 2.2 CDI PODUSZKI SILNIKA WWA .
VW GOLF PASSAT RURKA KLIMY GRUBA .
LICZNIK,ZEGARY HONDA ACCORD 96-98 .
FELGA STALOWA MAN TGA .
WENTYLATOR CHŁODNICY BMW 3 E46 2.0I, 2.8I, 3.3I .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz