Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

SPRZĘGŁO LUK 206 HATCHBACK (2A/C) 1.4 HDI 68KM

BMW E63 E64 NAVI KONSOLA SRODKOWA CZESCI BMW .
SPRZĘGŁO LUK 206 HATCHBACK (2A/C) 1.4 HDI 68KM .
ZAMEK MASKI PRZÓD ALFA ROMEO 156 .
KLOCKI HAMULCOWE TYŁ LANCIA THESIS .
POMPA WSPOMAGANIA HONDA ACCORD 2.0 BENZ 1997R .
ORYGINALNE BMW NOWE DYWANIKI BMW 3 E36 .
CONTINENTAL CONTIWINTERCONTACT TS810 SSR 205/55R16 .
PIRELLI WINTER 210 SNOWSPORT 225/55/16 225/55R16 .
OPONY WIELOSEZONOWE GOODYEAR 165/70/14 165/70R14 .
BRIDGESTONE B381 ECOPIA 155/65/14 155/65R14 .
ESA+TECAR COMFORT 2 165/65/14 165/65R14 .
OPONA UNIROYAL RALLY 540 205/60/15 .
MICHELIN PILOT ALPIN PA3 215/55/17 215/55R17 .
PIRELLI SOTTO ZERO WINTER 210 215/45/17 215/45R17 .
PIRELLI SOTTO ZERO WINTER 210 235/55/17 235/55R17 .
DUNLOP SP WINTER SPORT M3 245/45/17 245/45R17 .
KLAPA TYŁ TYLNA AUDI Q7 ŚLĄSK .
ZDERZAK PRZÓD PRZEDNI AUDI A6 ALLROAD ORYGINAŁ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz