Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

ROZRZĄD RENAULT 1.2 1.4 1.6

FULDA ECOCONTROL 195/65 R15 195/65/15 LATO .
PRAWA LAMPA XENON OPEL VECTRA C BIXENON SKRĘTNY .
LANCIA YPSILON 03-06R ZDERZAK NOWY .
DRZWI TYŁ TYLNE JEEP GRAND CHEROKEE 05-> .
ZBIORNICZEK NA PŁYN DO SPRYSKIWACZY FABIA .
PRZEŁĄCZNIK ZESPOLONY ŚWIATEŁ JUMPY EXPERT 806 .
FRANC PRZEŁĄCZNIK ZESPOLONY SAXO BERLINGO JUMPY .
ORY ROZRZĄD PEUGEOT 106 205 206 306 PARTNER 1.0-1 .
ROZRZĄD RENAULT 1.9D .
ROZRZĄD RENAULT 1.2 1.4 1.6 .
FRANC PRZEGUB PEUGEOT 406 1.6 1.8 16V 1.9D 2.1TD .
PÓŁOŚ PEUGEOT 306 XSARA PARTNER BERLINGO HDI .
ORYGIN SPRZĘGŁO PEUGEOT 106 206 306 307 1.1 1.4 .
SPRZĘGŁO CITROEN C2 C3 SAXO XSARA ZX .
ROZRZĄD PEUGEOT CITROEN 1.8D 1.9D TD -93 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz