Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

OSLONA KOLUMNY ALUMINIUM GOLF IV 1,9 TDI KOMBI

CITROEN GS KOŁPAKI .
NOWĄ LAPĘ DO SKODY FELICJI .
RENAULT CLIO II 2000 ROK DRZWI PRAWA STRONA .
OSLONA KOLUMNY ALUMINIUM GOLF IV 1,9 TDI KOMBI 99R .
AUDI A6 1997-2004R OSŁONA DOLNA SILNIKA .
CHŁODNICA WODY ALFA ROMEO 156 97- .
TURBOSPRĘŻARKA MAZDA 626 2,0 2.0 16V DITD 99R .
KLAPA TYLNA DO PASSATA B5 .
AMORTYZATOR MCPERSON VOLVO S40 V40 2.0 16V PP .
WTRYSKIWACZ DUCATO,BOXER, JUMPER 2,0HDI BOSCH .
LUSTERKO PRAWE DO BMW E 36, TANIO .
POMPA PALIWA FIAT PUNTO 1.0 BENZYNA .
LAMPA LAMPY TYL TYLNA LEWA W KLAPE PEUGEOT 607 04R .
AUDI Q5 3,0 TDI KOMPLETNY PRZÓD XENON MASKA .
SENSOR STEROWNIK MODUŁ OPEL ANTARA .
WYBIERAK BIEGOW MANUAL TOYOTA YARIS 2003R. .
OPEL VECTRA C 3.2I V6 24V CHŁODNICA OLEJU .
KRATKI ZDERZAKA DO AUDI A8 LIFT .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz