Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

FORD TRANSIT 03 LEWAREK ZMIANY BIEGOW

KIA SORENTO 04R KLAMKA PRZÓD PRZEDNIA PRAWA .
WLACZNIK SWIATEL AWARYJNYCH SKODA 105 120 .
WAHACZ PRAWY PALIO SIENA .
FORD TRANSIT 03 LEWAREK ZMIANY BIEGOW .
TOYOTA CARINA E1.6 16V TŁUMIK UKŁAD .
SEAT IBIZA TŁUMIK 1.9 TDI 2003 R. .
ZBIORNICZEK PŁYNU WSPOMAGANIA RENAULT LAGUNA II .
VW GOLF V GT GTI JETTA PRAWA LAMPA .
KLOCKI PRZÓD / PRZEDNIE BMW 5 (E39) 95-04R .
AUDI A8 A8Q 94/99 SZYBA DRZWI PRZEDNICH LEWYCH .
OPEL OMEGA B WENTYLATOR CHŁODNICY KLIMATYZACJI .
ROZRUSZNIK FIAT BRAVO PUNTO MAREA CINQUECENTO Y10 .
LUSTERKO LUSTERKA PRAWE LEWE TOYOTA RAV4 RAV 4 06- .
SEAT CORDOBA 98R 1.6 110TYS.KM MAGLOWNICA .
FELGA STALOWA 4X4 6/139,7 ET-25 NISSAN MITSUBISHI .
VW T5 BŁOTNIKI .
AUDI 80 B4 SEDAN .
DRZWI TYLNE LEWE KOMPLETNE MERCEDES W124 KOMBI .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz