Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

POMPA WSPOMAGANIA OPEL ASTRA

ROLETA TYLNEJ SZYBY NOWA 120 CM .
TOYOTA HIACE 1994 - 2003 SZKŁO PRAWE 175P .
TOYOTA YARIS VERSO KOMPLET CHŁODNIC .
POMPA WSPOMAGANIA OPEL ASTRA .
TOYOTA TERCEL AL2 PRZÓD 82-88R NOWE .
KAGER - ŚWIECA ŻAROWA - MERCEDES VITO, SPRINTER .
VW SHARAN FORD GALAXY 2.8 VR6 GRILL .
STACYJKA RENAULT TWINGO .
KOMPLET FILTRÓW DAEWOO NEXIA .
MECHANIZM PODNOŚNIK ESCORT 3 DZRWI PRAWY .
ATRAPA GRILL VW PASSAT B6 B7 05-08R ORYGINAŁ .
ZESTAW FILTRÓW BOSCH OPEL VECTRA B ŁAZISKA BENZ .
FULDA ECOCONTROL 175/65 R14 175/65/14 LATO .
OPONA SEMPERIT TOP GRIP SLG2 175/65/14 .
VW PASSAT B5 KOMBI - LAMPY DIODOWE TYŁ LED CHROM .
CHŁODNICA WODY ALFA ROMEO 156 00- .
OSŁONA SILNIKA POD SILNIK VOLVO V70 S70 V850 .
DYWANIKI GUMOWE PETEX PEUGEOT 307 +STOPERY SUPERSP .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz