Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

OMEGA B 2,5 TDS TD WENTYLATOR CHŁODNICY CZĘŚCI

MAZDA 6 MAZDA6 VI 03-08R. KOMBI KLAPA TYL TYLNA .
NOWA SPRĘŻYNA SKODA OCTAVIA 96-04 TYŁ GH .
SEAT CORDOBA 98R 1.6 110TYS.KM POŁOSIE LE LUB PR .
OMEGA B MASKOWNICA PANELU KLIMATRONIC KLIMATRONIK .
OMEGA B WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ WSZYSTKIE CZĘŚCI .
OPEL OMEGA B PODUSZKA POWIETRZNA PASARZERA AIRBAG .
CITROEN SAXO WENTYLATOR DMUCHAWY .
OMEGA B 2,5 TDS TD WENTYLATOR WISKOZA WISCO WISKO .
OMEGA B 2,5 TDS TD WENTYLATOR CHŁODNICY CZĘŚCI .
OPEL OMEGA B 1997R DRZWI PRZÓD TYŁ SREBRNE .
OPEL OMEGA B BŁOTNIK PRAWY LEWY SREBRNY METALIC .
OPEL OMEGA B ZDERZAK TYŁ TYLNY KOLOR ORYGINAŁ .
ALUFELGI RC DESIGN + BARUM BRAVURIS 205/45/16 .
LAMPA TYLNA PRAWA FORD ESCORT KOMBI .
SPORTOWY TŁUMIK AUDI A3 .
ZDERZAK TYŁ MINI ONE COOPER S CABRIO 2003-2007 .
POMPA WTRYSKOWA PEUGEOT 607 2.2 HDI .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz