Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

TARCZE TARCZA HAMULCOWE VOLVO S40 V40 2.0 16V

OLEJOWY AMORTYZATOR DELPHI FORD TRANSIT 1991-2000 .
LAMPA LEWA PRZEDNIA SEAT AROSA NR66 .
TACHOGRAF CYFROWY SCANIA R .
SEAT AROZA 97-01 ATRAPA GRILL .
POŁOŚ AUDI A3 KRÓTKA .
KANISTER 20L - UŻYWANY (5SZT.) .
SEAT IBIZA/ CORDOBA - DOKŁADKA/SPOILER ZDERZAKA .
CEWKA ZAPŁONOWA FORD MONDEO PUMA C19 .
TARCZE TARCZA HAMULCOWE VOLVO S40 V40 2.0 16V .
EMU SPOILER PRZÓD VW GOLF V GTI .
BMW E60 E 60 E-60 SEDAN TYLNA SZYBA .
ZBIORNIK PŁYNU DO SPRYSKIWACZY VW EOS .
TYLNA SZYBA W KLAPĘ TYŁ MAZDA 323F 323 F .
DESKA RODZIELCZA OMEGA B .
KLAPA TYŁ DAJHATSU APLAUS .
VENTO ZAWIAS KLAPY TYŁ Z TELESKOPEM LEWY .
FORD MONDEO 01- WYCIERACZKA TYŁ .
FORD MONDEO (1993-) PAJĄK PRZEŁĄCZNIK .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz