Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

PEDAL SPRZEGLA NISSAN ALMERA 1.5 16V N16 00-03R.

1. VOYAGER 91-95 STEROWNIK PRZEŁĄCZNIK TEMPOMATU.
2. SILNIK FORD ESCORT MK7 1,6 1.6 16V ZETEC AUTO.
3. ROVER 2.0 SDI WĄŻ RURA PRZEWÓD.
4. NISSAN PATROL GR Y60 KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD.
5. FILTR POWIETRZA FORD MONDEO 93-00 BENZYNA AP 074.
6. KIA PRO CEED CEE'D 3D ZDERZAK PRZÓD.
7. DYWANIKI DYWANIK CZARNY FSO POLONEZ LEWY PRZÓD.
8. WŁĄCZNIKI PODGRZEWANIA FOTELI OPEL VECTRA C.
9. AMORTYZATOR TYŁ OPEL CORSA A B TIGRA GAZ UŻYWANE GH.
10. FIAT PUNTO 2 II OBUDOWA AKUMULATORA.
11. STACYJKA + KLUCZYK AUDI A4 1995-2000 SZROT.
14. PEDAL SPRZEGLA NISSAN ALMERA 1.5 16V N16 00-03R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz