Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

FIAT PUNTO II II FL KOŁO DOJAZDOWE PIRELLI 14'.

1. ALFA ROMEO 156 PODŁUŻNICA LEWA PRAWA.
2. MERCEDES CLK W 209 2006 DESKA ROZDZIELCZA AIR BAG.
3. AUDI 80 B2 QUATTRO COUPE SPOJLER TYLNY.
4. FIAT PUNTO II II FL KOŁO DOJAZDOWE PIRELLI 14'.
5. LAMPA PASSAT B4.
6. ER CEWKA XENON HELLA FORD FOCUS C-MAX VW T5.
7. RENAULT MEGANE COUPE 95-02 ZDERZAK TYŁ TUNING.
8. VOLVO V70 S60 PRÓG SŁUPEK.
9. POMPA PALIWOWA SAAB 9-5 SAAB INNE CZĘŚCI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz