Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

ECLIPSE I, GALANT IV, SONATA: SILNIK 'A OSPRZĘT

1. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM CITROEN JUMPER.
2. AUDI A4 A 4 8K PAS PRZEDNI WZMOCNIENIE 2009 R.
3. MITSUBISHI PAJERO STOPIEŃ PRÓG PROGI.
4. AIR BAG MERCEDES SPRINTER 906 STEROWANIE.
5. LMPY TYL VW GOLF 3 LEWA+PRAWA HELLA CIEMNE EUROPA.
6. HONDA PRELUDE 92-96 STABILIZATOR TYLF22B WAHACZE.
7. AUDI A4 A6 OD 1995 - 2003 ROKU.
8. ECLIPSE I, GALANT IV, SONATA: SILNIK 'A OSPRZĘT.
9. ECLIPSE I: MISKA, KOLEKTOR, BLOK, PRZEPUSTNICA.
12. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM MERCEDES E 210.
13. CZUJNIK ABS BMW E46 PRZÓD.
14. SEAT ALHAMBRA 2.0 97 - PRZEPŁYWOMIERZ ACHI.
15. OPEL CORSA D 1,3 CDTI SCHOWEK.
16. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM CITROEN C25.
17. PRZEŁACZNIK MANETKI ŚWIATEŁ KIERUNKÓW ALFA 147.
18. FILTR PALIWA KIA SPORTAGE III HYUNDAI TUCSON.
19. SILNICZEK PODNOŚNIKA SZYBY PRAWY TYŁ PASSAT B5.
20. PODUSZKA SILNIKA DAEWOO MATIZ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz