Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

PRZEPUSTNICA FORD MONDEO 2.0 16V 98 .

1. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM FORD TRANIST.
2. FIAT SEICENTO 98-00 ZDERZAK PRZEDNI PRZÓD NOWY.
3. VW TOURAN PLASTIKI WNĘTRZA 2009R.
4. KLAPA TYŁ AUDI A4 - 8K9 - 8K0 - CZARNA.
5. KIA CEE/D WAHACZ NOWY PRAWY/LEWY.
6. MAZDA 323 BJ DITD 626 PREMACY BAGNET MIARKA OLEJU.
7. CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER DODGE JEEP.
8. PRZEPUSTNICA FORD MONDEO 2.0 16V 98 .
9. SZYBA SZYBY DRZWI PRZÓD TYŁ MONDEO MK1 MK2.
10. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM NISSAN MICRA.
12. MASTER / MOVANO 2.2 DTI 2003 - WKŁADKA TYLNA.
13. PRZEGUB ALFA ROMEO GTV 2.0 3.0 V6 Z ABS HOLZER ZEW.
14. CHLODNICA WODY PAS PRZEDNI VW GOLF III 1.6 1.8.
15. BMW E30 E34 PRZEPUSTNICA 2.0 2.5 M20.
16. MERCEDES KLUCZYK TZW. RYBKA.
17. FELGA ALUMINIOWA AUDI TT 8N0.
18. KLOCKI HAMULCOWE TYŁ + CZUJNIK BMW 5 E39 MEYLE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz