Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

TŁUMIK KOŃCOWY PEUGEOT 206 1.4 1.6 CC 1.6 AUTO.

1. MASTER / MOVANO 2.2 DTI 2003 - WKŁADKA ZAMKA L P.
2. APTECZKA ORYGINALNA ZAFOLIOWANA BMW.
3. CITROEN BERLINGO ATRAPA.
4. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM FIAT IDEA.
5. BLOKADA PARKINGOWA SKŁADANA - UZYWANA.
6. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM HONDA ACCORD.
7. PRZEGUB ALFA ROMEO 155 2.5 V6 Z ABS HOLZER ZEW.
8. PEUGEOT 206 WERSIA BEZ KLIMY OBUDOWA WENTYLATORA.
9. POMPA ABS SUZUKI GRAND VITARA 1.6.
10. MITSUBISHI SPACE STAR LAMPY TYL.
11. ELEMENT ZAMYKAJĄCY PRAWY ZA NADKOLEM SEAT ALTEA.
12. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM FIAT CINQUECENTO.
13. TOYOTA AVENSIS 97-01ROK ATRAPA GRIL GRILL CHROM.
14. TŁUMIK KOŃCOWY PEUGEOT 206 1.4 1.6 CC 1.6 AUTO.
15. FORD F-150 F 150 F150 04-08 RURKA KLIMATYZACJI.
16. SKRZYNIA BIEGÓW KOMPLETNA ALFA ROMEO 156 JTD.
17. FIAT 131 NOWA TAPICERKA TYLNYCH LEWYCH DRZWI.
18. AUDI A2 VW GOLF IV SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI.
19. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM AUDI A4.
20. MASKA BLOTNIK DRZWI KLAPA TYLNA GOLF 3 III CZESCI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz