Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

CARISMA 1.8 16V 97R WENTYLATOR NAGRZEWNICY.

1. POLONEZ TRUCK LAMPA TYLNA UNIWERSALNA LEWA/PRAWA.
2. ROZRUSZNIK RENAUT 19 1.9D CLIO R19 ZAMIENNIK.
3. KIA CEED PRZEKLADKA DO ANGLIKA.
4. ORUROWANIE BOCZNE KIA SPORTAGE2005-2009PÓŁKA ALU.
5. ORYGINALNE DYWANIKI WELUR AUDI A4 B7 -SUPER STAN.
6. RENAULT CLIO LUSTERKO PRAWE 1,4 92R.
7. VW T5 AIR BAG AIRBAG KOMPLET.
8. ROVER 414 416 1.4 I 16V 1.6 I 16V KOMPLET +DODATKI.
9. LISTWA SZEROKA MERCEDES 190 W201 201.
10. BELKA ZDERZAKA SKODA FABIA II ROOMSTER.
11. IBIZA 95R CZESCI/ OBUDOWA OSŁONA LICZNIKA RAMKA.
12. OMEGA B AUT 3.0 V6 97R PÓŁOŚ PRAWA LUB LEWA.
13. PASSAT B3 1.8I 2.0I CZESCI/ PÓŁOŚ LEWA KRÓTKA.
14. CARISMA 1.8 16V 97R WENTYLATOR NAGRZEWNICY.
15. VW PASSAT B3 / ZAMEK PRAWY TYŁ.
16. AUDI A4 B5 98R MECHANIZM SZYB PRAWY TYŁ.
17. FORD ESCORT ORION 1.6 I 16V/ KOLEKTOR WYDECHOWY.
18. CORDOBA IBIZA 1.6 I SILNIK ABU ZAMIENNIK.
19. HONDA CIVIC KLAPKA WLWU PALIWA.
20. AUDI A4 B5 98R KLAMKA LEWY TYŁ SREBRNA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz