Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

OMEGA B 2.5 TD TDS ZAWÓR RECYLKULACJI EGR.

1. ZDERZAK TYŁ ROVER MGF PO LIFTINGU.
2. NOWE ŁOŻYSKO KOŁA CITROEN JUMPER I C25 - PRZÓD.
3. AMORTYZATOR TYLNY PRAWY AUDI A4 2003R..
4. TOYOTA COROLLA SED OD07 DEDYKOWANA MATA BAGAŻNIKA.
5. MERCEDES ML GL R Z OPONAMI ORYGINAL.
6. PÓŁOŚ PRAWA AX SAXO PEUGEOT 106 1.0 1.1.
7. RAV4 TOYOTA RAV 4 DOLNA BELKA WZMOCNIENIE DOLNE.
8. TOYOTA AURIS PRAWE + KIERUNKOWSKAZ.
9. KLAPA TYLNA TYLNIA RENAULT MEGANE KABRIO CABRIO.
10. OMEGA B 2.5 TD TDS ZAWÓR RECYLKULACJI EGR.
11. POKRYWA DEKIEL KOŁA ZAPASOWEGO FOCUS KOMBI 98-04.
12. ZESTAW PODUSZEK Z PASAMI VW PASSAT B5.
13. PAJERO II OBUDOWA FILTRA POWIETRZA KOMPLETNA.
14. ZDERZAK PRZÓD MERCEDES W211 E KLASA ROK 02 - 06.
15. POLKA POD RADIEM ( RADIO ) SCHOWEK MERCEDES W210.
17. FIAT SIENA PALIO 1.4 8V SILNIK.
18. RENAULT VELSATIS SKRZYNIA BIEGOW AUTOMAT.
19. HAK HOLOWNICZY MERCEDES 124 W124 SEDAN.
20. TOYOTA COROLLA VERSO I DEDYKOWANA MATA BAGAŻNIKA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz