Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

AUDI A6 2001R KONSOLA ŚRODKOWA.

1. LICZNIK ZEGARY VW POLO 2000 ROK.
2. KPL SPRZĘGŁO ALFA GT 2004 ROK 1,9 JTD.
3. BUTLA GAZOWA GAZ LAGUNA I RENAULT KOŁO ZAPASOWE.
4. VW CADDY MIXT COMBI 5 OS. OD 2003 -MATA BAGAŻNIKA.
5. ZAGŁÓWEK TYŁ TYLNY ŚRODKOWY RENAULT VEL SATIS.
6. DAEWOO LEGANZA - KLAPA TYŁ,TYLNA SEDAN.
7. OBUDOWA DO PILOTA AUTOALARMU ARIANE 3CZ +ŁAŃCUSZ.
8. IVECO 35-18 2008R 3.0 HPT 3,0 POLOSIE MOST ROZNE.
9. OBUDOWA GŁOŚNIKA MINI COOPER MODEL OD 2006.
10. DOCISK SPRZĘGŁA ŁADA SAMARA.
11. AUDI A6 2001R KONSOLA ŚRODKOWA.
12. FIAT PANDA BELKA ZDERZAKA TYŁ.
13. PODUSZKA POWIETRZNA AUDI A2 A3 A4 A6 4 RAMIENNA.
14. PLASTIK W TUNEL MERCEDES C W202 W 202.
15. BMW E38 97R PRZYCISK PRZEŁĄCZNIK PANEL ASC.
16. AUDI A-6 C-5 ALLROAD POMPA KOMPRESOR ZAWIESZENIA.
17. VW CADDY MIXT COMBI 5 OS. OD 2010 -MATA BAGAŻNIKA.
18. MASKA ATRAPA SCANIA CP R NISKA.
19. RENAULT MASTER II - ŁOŻYSKO KOŁA PRZÓD AUTO.
20. SUZUKI GRAND VITARA 01R KATALIZATOR AUTO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz