Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

RENAULT CLIO I 1 1.8 MONOWTRYSK WTRYSKIWACZ.

1. MONDEO MK3 2.0 TDCI ROZRUSZNIK ZAMIENNIK.
2. TERMOSTAT AUDI A4 A6 CABRIOLET 1.9 2.0 WROCLAW.
3. BELKA POD CHŁODNICE FORD COURIER 1.8 D.
4. SZKŁO WKŁAD LUSTERKA VW POLO IV 04-09 PŁ.
5. KOMBI MONDEO MK3 BŁOTNIK PRAWY TYŁ - 200 ZŁ ŁÓDŹ.
6. AUDI A4 B6 1.9 TDI 130PS POKRYWA BAGAZNIKA.
7. WYCIERACZKI VALEO PŁASKIE COMPACT FIAT PUNTO I.
8. VW GOLF II SILNIK PLUS SKRZYNIA 1.3.
9. RENAULT CLIO I 1 1.8 MONOWTRYSK WTRYSKIWACZ.
10. TYLNA KLAPA PEUGEOT 207 KLAPA TYŁ PEUGEOT 207.
11. KOMPUTER SILNIKA VW AUDI 01M927733JH.
12. NAJGRUBSZE KABLE PRZEWODY ROZRUCHOWE 6METRÓW.
13. PAS PRZEDNI ALFA ROMEO MITO NOWY ORYGINAŁ.
14. AUDI A4 2000 - WKŁAD LUSTERKA LEWY OGRZ ASFERYCZNY.
15. PANEL SRODKOWY ALFA ROMEO 156 DREWNO 15296200.
16. DYWANIK WELUROWY- HONDA CIVIC 3D 94-0.
17. ŁAPA PODSTAWA KLIMY ALTERNATORA CLIO III MODUS.
18. RENAULT CLIO III IV MODUS WÓZEK POD WAHACZE.
19. CLIO III IV MODUS OŚ TYLNA BELKA NA TARCZE.
20. WYCIERACZKI VALEO PŁASKIE COMPACT FIAT PUNTO II.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz