Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

FILTR OLEJU FILTRON VW GOLF III 1.4 CL, GL 8/92.

Numer / Nazwa części:
1. ZBIORNIK PALIWA BAK NOWY FORD ESCORT 5 6 WTRYSK.
2. IVECO 2.8 2,8 JTD 01 LISTWA WTRYSKOWA.
4. PEUGEOT 206 PARTER BERLINGO 1.9 D 99R. SILNIK.
5. PÓŁOŚ KRÓTKA MAZDA 6 1.8 KOMPLETNA.
6. FILTR OLEJU FILTRON VW GOLF III 1.4 CL, GL 8/92.
8. IR KRÓCIEC KRÓĆCE GAŹNIKA HONDA CM 400 T 80-81.
10. SZYBA DRZWI LEWY TYŁ LEWA MAZDA TRIBUTE.
12. ZAWIAS ZAWIASY MASKI PRZÓD DAEWOO MATIZ ŻÓŁTE.
14. WTRYSKIWACZE BMW E60 2.0 DIESEL N47D20A.
16. TARCZA HAMULCOWA TYŁ CROSS 125 110.
17. YAMAHA YZF R6 5SL KOLEKTOR WYDECHU WYDECH.
18. SEAT IBIZA,CORDOBA 99-02 NADKOLE -AUTO.
19. RENAULT SCENIC 1.9 DTI, DCI POMPKA PALIWA.
20. TURBOSPRĘŻARKA CITROEN C3 FORD 1.4 HDI TDCI.
21. MERCEDES W124 124 LAMPA REFLEKTOR PRZÓD PRZEDNIE.
24. 235/40ZR18 DUNLOP SP SPORT 9000 2SZT..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz