Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

KIA SPORTAGE 2.0 16V PODSTAWA FILTRA OLEJU.

1. MERCEDES 116 WKŁAD LUSTERKA LEWY ORYGINAŁ.
2. SZYBA PRAWA BOCZNA VW SHARAN 95-00 ZAMIENNIK.
3. KIA SPORTAGE 2.0 16V PODSTAWA FILTRA OLEJU.
4. NOWA CHŁODNICA KLIMATYZAC TOYOTA AVENSIS 97-99.
5. SZYBA DRZWI PRZÓD LEWY SAAB 900 5D.
6. VW GOLF III ''94 1.6 WAHACZ PRAWY.
7. RENAULT KANGOO ATRAPA GRILL GRIL.
8. FIAT STILO ZAPINKA PASA BEZPIECZENSTWA.
9. VW GOLF IV BORA - RURA POWIETRZA TURBINY 1.8 T ARZ.
10. JAMAR OBUDOWA TERMOSTAT OPEL ASTRA F VECTRA A 17DR.
11. OMEGA B CZUJNIK ABS TYŁ.
12. DRZWI LEWE TYLNE TYŁ AUDI A6 C5 1997-2002.
13. FORD KA 08- DRZWI NOWE ORYG..
14. BAGAŻNIK DACHOWY BERLINGO III.
15. MOST PRZEDNI YUKON ESCALADE SUBURBAN GMC 97-0.
16. BŁOTNIK PRZÓD LEWY FIAT DUACTO 81-90 NOWY, ORYGIN.
17. ANTRAPA GRILL PASSAT B3.
18. STEROWNIK GATEWAY GATE WAY AUDI A8.
19. KOŁO PASOWE BMW E38 E39 E34 E36 1738620.
20. KLAPA TYŁ TYLNA CITROEN BERLINGO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz