Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

MC PERSON BMW E39 TDS SUPER STAN.

1. LISTWA PRZEDNIE PRAWE DZWI GOLF 2 4-DZWI.
2. MERCEDES E W210 KOMBI - BAGAŻNIK EXTRA WELUR.
3. HONDA ACCORD ACORD LISTWY PROGOWE.
4. VOLVO 960 DRZWI KPLETNE.
5. SEAT TOLEDO I GRILL ATRAPA.
6. HONDA ACCORD ACORD SZYB TYŁ I PRZ..
7. BMW X3 LIFTING M-PAKIET ZDERZAK PRZÓD ORYGINAŁ.
8. TOYOTA RAV4 RAV 4 03R USZCZELKA DRZWI PRZÓD PRAWA.
9. BOXER JAMPER 2,2 HDI ALTERNATORY.
10. MC PERSON BMW E39 TDS SUPER STAN.
11. FORD MONDEO 2.0 1995 ZBIORNICZEK WSPOMAGANIA.
12. AUTOMATYCZNY WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ.
13. VOLVO V40 S40 OSLONA ROZRZADU GORNA BOCZNA GORA.
14. VECTRA B LIFT 2.0 DTL 99R LAMPA LEWA PRZÓD- ANG.
15. HALOGENY DO E36 HELLA.
17. KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIER ORG. DELPHI ESCORT ORION.
18. MERCEDES E W211 SEDAN - BAGAŻNIK EXTRA WELUR.
19. FORD FOCUS WYŚWIETLACZ KOMPUTERA + RAMKA.
20. CORSA D 2008 3D DACH DŁUGIE SŁUPKI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz